Skip to Store Area:

AllCall Webshop

You're currently on:

Varukorgen

Du har inga produkter i din varukorg.

Jämför produkter

Du har inga produkter att jämföra.

Köpvillkor

AllCall kvalitets säkring och leveransvillkor.

Leveranstider  
Vi skickar alla varor så snart vi mottagit betalning, normalt lämnar varan oss alltid samma dag.

Normal leveranstid är ca 3-5 arbetsdagar på alla varor.

Bekräftelse 
När vi mottagit din beställning skickar vi dig snarast en bekräftelse per e-post med information om din beställning. Det är bra om du sparar orderbekräftelsen för att ha till hands vid eventuell kontakt med kundtjänst.


Betalningsalternativ 

Kortbetalning 
Vi accepterar för närvarande VISA och MasterCard. När Ni betalar med kontokort hanteras betalningen av våra betalningspartners Euroline/DIBS för att garantera snabb och säker betalning.

Faktura
Mot en extra avgift och en minimum orderkvantitet på 50 st Pagers kan du välja att betala mot faktura. 

Transport 
Vid transport från leverantör till kund är leverantören ansvarig om varan skadas eller kommer bort under transporten.
Vid transport från kund till leverantör är kund ansvarig om varan skadas eller kommer bort under transporten.
Du måste dock meddela vår kundtjänst inom 14 dagar. 

Får vi tillbaka paket som inte lösts ut från Posten, förbehåller vi oss rätten att debitera dig för samtliga kostnader som uppstår i samband med en sådan retur.

Ångerrätt 
Du har rätt att returnera beställda felfria varor. Meddelande om detta ska lämnas in senast inom 14 dagar från leverans. Meddelandet skall ske per e-post till eller brev till oss.

Meddelandet skall innehålla följande information; 
1) ordernummer 
2) fakturanummer samt 
3) namn elller artikelnummer på den/de produkter som du vill returnera. 
 
De returnerade varorna skall vara i oanvänt och oskadat skick i originalförpackning. (Plombering eller skyddsplast får ej vara bruten). Returnera varan tillsammans med fakturan (eller en kopia av denna). Glöm inte att fylla i orsaken till returen på fakturan eller dess baksida. Du måste själv bekosta returporto. Retur får ej ske som postförskott eller efterkrav.

 

Reklamation & retur 
webshop.allcall.se följer Konsumentverkets rekommendationer. 

Vi garanterar att de varor du beställt är felfria vid leveransen. Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta kundtjänst så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar. Vi tar emot felanmälan och sänder dig en förfrankerad returetikett. Skicka tillbaka varan i det skick som den mottogs åtföljd av en skade- eller felanmälan, så får du en felfri respektive rätt vara. Den fellevererade varan skall vara i oanvänt och oskadat skick i originalförpackning. (Plombering eller skyddsplast får inte vara bruten).

OBS! Innan du returnerar en defekt/ fellevererad vara måste du kontakta kundtjänst för att få reklamationen godkänd. 
 
Produktgarantier
För garantier på en köpt vara gäller som minst Svensk konsumentköplag.

Mer information om produkten: 

Ladda ner bruksanvisning 
Ladda ner produktguide
Ladda ner allmänna villkor för garanti